Granollers

ERC presenta una moció de condemna a la invasió russa a Ucraïna i de suport a la comunitat ucraïnesa

Els portaveus dels Grups Municipals, a la concentració unitària del passat dimarts 1 de març.
El Grup Municipal d'ERC-AM a l'Ajuntament de Granollers ha registrat una moció de condemna de la invasió russa a ucraïna i de suport a la comunitat ucraïnesa. Tot i que la moció l'ha presentat el grup republicà, la intenció és que sigui adoptada de forma conjunta per la resta dels grups municipals.

El text, que es basa en la declaració conjunta de la Junta de Portaveus feta el 25 de febrer de 2022, proposa accions i actuacions concretes per tal de que l'Ajuntament es posi a disposició de les persones refugiades amb tots els recursos i serveis per tal de facilitar-ne la seva acollida.

Entre d'altres, el text reclama l'elaboració d'un Pla de suport als refugiats, que vagi més enllà del conflicte d'Ucraïna i serveixi per donar acollida i cobrir les necessitats dels refugiats de tots els conflictes del món. El text també reitera la solidaritat del consistori amb totes les víctimes així com dur a terme accions per visibilitzar el seu compromís amb les víctimes d'aquesta guerra.

Podeu llegir el text complet a l'arxiu adjunt.