Granollers

Granollers aprova per unanimitat la moció d’ERC de condemna a la invasió russa a Ucraïna i de suport a la comunitat ucraïnesa

Els regidors del consistori, a la Sala de Plens a l'Ajuntament de Granollers
El Ple ordinari del passat dimarts 29 de març va aprovar, per unanimitat, la moció presentada pel Grup Municipal d’ERC-AM de condemna a la invasió russa a Ucraïna i de suport a la comunitat ucraïnesa.

El text, basat en la declaració conjunta de la Junta de Portaveus feta el 25 de febrer de 2022, proposa accions i actuacions concretes per tal de que l’Ajuntament es posi a disposició de les persones refugiades amb tots els recursos i serveis per tal de facilitar-ne la seva acollida.

Després d’acceptar les esmenes del grup municipal del PSC, el text aprovat reitera la solidaritat del consistori amb totes les víctimes del conflicte, així com el seu compromís amb la pau. Pel que fa a les accions concretes, el text mostra el compromís de l’Ajuntament per col·locar la bandera de Mayors for Peace a les proximitats de l’Ajuntament, així com la revisió del Protocol d’Acollida a les Persones Refugiades.

Podeu recuperar el text a continuació.