Granollers

ERC demana una comissió informativa extraordinària per abordar l’aturada de les obres a les piscines municipals.

La piscina municipal, enderrocada.
El Grup Municipal d’ERC-AM a l’Ajuntament ha demanat, mitjançant el registre municipal, la celebració d’una comissió informativa extraordinària per tractar l’aturada de les obres a la piscina municipal i per abordar quina és l’afectació de l’augment de preu de les matèries primes a les obres en execució i en les que estan previstes durant els propers mesos.

El passat dimarts 10 de maig, l’Ajuntament de Granollers publicava una nota de premsa en la que anunciava que, degut a l’increment de preus de les matèries primes, i de mutu acord amb l’empresa responsable, Abolafio, resolien el contracte d’execució de les obres d’adequació i millora de l’accessibilitat i la seguretat de les piscines municipals.

El Grup Municipal d’ERC-AM considerem que la piscina és un equipament social i esportiu molt important per la ciutat i es mostra preocupat per que aquesta aturada s’allargui en el temps, amb les conseqüències negatives que això pel conjunt de persones usuàries de la ciutat, entre els quals les seccions esportives del Club Natació Granollers i les escoles.

Per tot això, els republicans hem demanat una comissió informativa extraordinària per abordar aquesta aturada i perquè l’equip de govern del PSC pugui donar les explicacions oportunes. Alhora, aquesta Comissió també hauria de servir per poder analitzar quin és l’impacte de la pujada de preus dels materials a la resta d’obres que s’estan fent, o es faran, a la ciutat.