Granollers

El ple aprova una moció d’ERC a favor de garantir el secret de vot a les persones amb discapacitat visual a les properes municipals

Vot invidents
El Ple de l’Ajuntament de Granollers va aprovar ahir per unanimitat  una moció presentada pel grup municipal d’Esquerra Republicana favor que el Govern reguli un procediment que garanteixi el secret del vot a les persones amb discapacitat visual a les properes eleccions municipals.

Aquesta moció insta a l’Ajuntament a reclamar al Govern de l'Estat Espanyol que reguli, de conformitat amb la legislació actual, un procediment que garanteixi el secret del vot a les persones amb discapacitat visual en les pròximes eleccions municipals de maig de 2011, similar al ja previst per a la resta de processos electorals.

El consistori també va aprovar la moció presentada per ERC i ICV en favor d'una modificació de la legislació vigent per introduir la dació en pagament com a forma de liquidació del deute hipotecari en determinats casos.