ERC Guissona

11 de setembre de 2021: Amnistia, Referèndum, Independència!

Una nova Diada ens porta als peus de la tardor, i enguany, com cada 11 de setembre, ens refermem en la voluntat de continuar el pas cap a la República Catalana. Ni la pandèmia, ni la repressió, aturen el moviment independentista. No deixarem perdre una nova oportunitat per a demostrar que el nostre, és un moviment polític i social amb força i gran capacitat mobilitzadora.

Aquesta Diada també ha de ser una oportunitat per a demostrar la força de l’independentisme a la taula de negociació, un pas que és important per a la resolució del conflicte polític català, i que no es pot ajornar més. La comunitat internacional demana i espera. El poble català ha de fer valer el pes de la voluntat del 80% de la ciutadania que vol una solució democràtica. Així, sortirem de nou a reivindicar la defensa de les polítiques socials, la lluita contra les desigualtats, el blindatge dels serveis públics i la resolució del conflicte polític amb l’estat.

Des d’ERC volem liderar la transformació social, feminista, verda i democràtica amb aquest doble objectiu: ser útils en el dia a dia de la gent i avançar cap a la república catalana. Perquè la República catalana és el projecte democràtic més potent per a la ciutadania de Catalunya. Visca Catalunya Lliure!