Sant Feliu de Guíxols

Najat Driouech visitarà el Sot dels Canyers

Cartell de l'acte de Najat Driouech
La diputada al Parlament de Catalunya, Najat Driouech, visitarà el barri del Sot dels Canyers de Sant Feliu de Guíxols aquest divendres 30 de juliol a les 16’30h.

Amb el títol “La diversitat d’ERC” la diputada republicana de El Masnou (el Maresme) realitzarà una xerrada al Parc de la Llibertat, davant l’escola Mossèn Baldiri i Reixach,  acompanyada de Sílvia Romero, cap de llista d'ERC a Sant Feliu de Guíxols i vicepresidenta 2a del Consell Comarcal del Baix Empordà, i Chaymae Mechaal, secretària de Ciutadania de la Federació comarcal d'ERC del Baix Empordà i regidora d'Acció social, Ciutadania i Immigració a Palamós. Presentaran l’acte Carles Benguerel i Josep Ramon Llobet, president i secretari de Ciutadania d'ERC Guíxols respectivament.

La xerrada vol destacar la importància en que hi hagi diversitat entre els i les polítics/ques per representar millor una societat cada vegada més diversa ja sigui per qüestions de gènere, origen, classe social o barri de residència. Per una societat millor i per gaudir d’una bona convivència, la representació política de tots els col·lectius és imprescindible.

Des d’ERC Guíxols us volem convidar a assistir i participar de l’acte, només amb la participació ciutadania els canvis són possibles.