La Canonja

Visita institucional a la Canonja del diputat Carles Castillo i els diputats a la DIPTA Sílvia Puerto i Josep Forasté

• Visita Institucional del diputat Carles Castillo i els diputats a la DIPTA Sílvia Puerto i Josep Forasté Camp de Tarragona
Aquesta tarda el nostre regidor a l'Ajuntament de la Canonja, Marc Riu, acompanyat pel company Joan Galera, ha pogut explicar les iniciatives i propostes que el Grup Municipal d'ERC tenen per la Canonja al diputat al Parlament, Carles Castillo i els diputats a la DIPTA Sílvia Puerto i Josep Forasté.

Ha estat una tarda molt profitosa i s'ha pogut veure l'interés i preocupació que tenen els nostres càrrecs electes a les diferents institucions del país vers al nostre poble. El treball en xarxa no només és necessari, sinó que és imprescindible, per poder portar els valors republicans, no només a la Canonja,sinó a tots els pobles i i ciutats del Camp de Tarragona. La República és la millor garantia per tenir una vida digna pels nostres veïns i veïnes.