La Canonja

Estem sempre al costat de la classe treballadora. Donem suport a les reivindicacions de les plantilles de la indústria química.

Polígon Petroquímic Sud de la Canonja
En el passat ple de l’Ajuntament de la Canonja, el PSC va presentar una moció per a la implantació de coeficients reductors en l’edat de jubilació dels treballadors i treballadores de la indústria química i de l’àmbit de les refineries.

El nostre Grup Municipal va votar a favor d’aquesta moció. El nostre portaveu, Marc Riu, va ressaltar que “el nostre Grup Municipal estarà al costat de la defensa i millora dels drets laborals, d’aquest col·lectiu i de qualsevol altre”.

En el text es fa referència que l’activitat desenvolupada pels treballadors i treballadores d’aquest sector compleixen els requisits de ser perillosa, tòxica i penosa i, per tant, es vol mostrar el suport a la presentació de la proposició no de llei (PNL), per tal de que es posi fi a la injustícia d’una edat de jubilació que no té en compte l’accidentalitat o les altres característiques abans esmentades.

En l’exposició del perquè el nostre sentit de vot, Marc Riu, ha remarcat que justament a causa de que defensem els drets laborals “per aquesta raó vàrem dir que NO al succedani de Reforma Laboral que va aprovar el Gobierno més progressista de la història”.
Per acabar, va insistir que “estem sorpresos per la presentació d’aquesta moció per part del Grup Municipal del PSC la Canonja, bàsicament, perquè estan al Gobierno i tenen les eines per fer els canvis que proposen”.