La Canonja

Comunicat d'ERC la Canonja en relació als incidents ocorreguts en el festival Mamut 2.0 de la Canonja

Mamut 2.0
El Grup Municipal d'ERC la Canonja condemna els actes incívics i els comportaments agressius que es van produir ahir en el Mamut 2.0 i que després es van estendre als carrers de la nostra població.

Desitgem que s'identifiquin tots els agressors responsables d'aquestes actituds reprovables el més aviat possible. Aquests comportaments han de tenir conseqüències.

El jovent ha de tenir una participació activa en les festes i disposar dels seus espais i actes, però cal replantejar-nos si aquest és el model que volem i com es duen a terme, així com la seva localització i la seva organització. També cal anticipar-se als problemes que puguin aparèixer i planificar correctament.

Demanarem que l'Equip de Govern comparegui el més ràpidament possible per donar explicacions de tot el què va passar ahir en el transcurs del Mamut 2.0 i quines mesures prendrà en futurs actes.

Grup Municipal ERC la Canonja – Acord Municipal
La Canonja, 06/08/2022