La Garriga

2022, un any esperançador

Article del Grup Municipal d'ERC amb Acord la Garriga al butlletí municipal 'El Garric' n. 201.
El 2022 comença amb els pressupostos municipals de la Garriga aprovats puntualment, de manera que seran vigents a partir de l’1 de gener. Això permet a l’equip de Govern encetar el punt àlgid del mandat amb els recursos suficients per respondre a les demandes i les necessitats del poble, i amb una dotació d’1,8 milions d’euros més que l’any que tanquem.
Hi arribem després d’haver superat obstacles importants, i ens sentim satisfets de la capacitat d’afrontar els imprevistos més grans que ens podíem imaginar. Hem ajudat els negocis locals a atenuar els efectes econòmics de la pandèmia, així com a molts particulars que n’han patit les pitjors conseqüències. I seguim donant suport al govern sense renunciar als propòsits de fer molt més per la Garriga i que ens van portar a assumir l’alcaldia el juny del 2019.
L’any que ve l’equip que lidera Dolors Castellà destinarà mig milió d’euros a l’ampliació o accessibilitat de voreres a moltes zones del poble; també es millorarà la neteja dels carrers i farem un més bon manteniment dels parcs i jardins; es posarà en pràctica el Pla de Mobilitat elaborat també de forma participada; i seguirem aplicant solucions sorgides de les converses a les trobades veïnals. Això, junt amb l’inici de la recollida de residus porta a porta, evidenciarà la voluntat de fer créixer la qualitat de vida a la Garriga. Podem parlar igualment de l’avenç en qüestions com la construcció d’habitatges socials i del projecte del futur tanatori.
Aquest any vinent també veurem avançar el parc ludicoesportiu de Can Terrers, un espai clau de l’Anella Verda de la Garriga per al lleure: a les pistes d’atletisme i de ciclocròs actuals s’hi afegiran camps poliesportius oberts a tothom, junt amb d’altres elements per passar una bona estona amb família i amics, o per celebrar-hi actes festius.
Entretant, l’equip de Govern segueix atent a l’evolució dels efectes de la pandèmia. Amb la voluntat que ningú es quedi enrere, i que tothom es senti partícip dels avenços del poble, us desitgem unes bones festes i un molt bon any 2022.