La Garriga

Qui som

La secció local d'Esquerra Republicana de Catalunya de la Garriga té com a objectiu desenvolupar idees per al progrés social i la consolidació nacional a la Garriga i posar-les en pràctica des de l'ajuntament. El 1931, Lluís Viñas va ser el primer alcalde d'ERC a la Garriga amb la instauració de la República. En la restauració dels ajuntaments democràtics, el grup republicà té representació al consistori des del 1979 i actualment forma part de la candidatura ciutadana ERC amb Acord Independentista de la Garriga, que en el mandat 2019-2023 compta amb 6 regidors. Els nostres representants són:
Dolors Castellà, alcaldessa i regidora d'Acció Social, Habitatge i Salut; regidora de Seguretat Ciutadana i Governació; regidora de Cooperació, igualtat, i barris
Lluís Marco, primer tinent d'alcalde; regidor de Serveis Interns: Contractació, organització i administració electrònica, secretaria, OAC, Recursos Humans, Serveis jurídics i OAMC; regidor d’Hisenda: Intervenció i Tresoreria; regidor de Participació
Neus Marrodán, segona tinent d'alcalde; regidora d’Urbanisme i Via Pública: Urbanisme, Via Pública, Mobilitat, Activitats i Serveis Urbans; regidora de Medi Ambient i Habitatge: Medi ambient, Promoció d’habitatge públic i Salut mediambiental;
Lluís 'Pote' Rodríguez, regidor de Cultura; regidor de Joventut i Infància; regidor de Tecnologies de la informació i la comunicació: Societat del coneixement;
Txell Catalan, regidora d’Educació i formació; regidora de Promoció econòmica: Consum, Servei local d’ocupació, Emprenedoria, Comerç i Empresa; regidora de Patrimoni i Turisme;
Jordi Musquera, regidor d'Esports
L'executiva està formada per:
Maria Àngels Andrés, presidenta
Núria Pardo, secretària d'Organització