La Llagosta

MOLTES GRÀCIES!!!

resultats
Després de setmanes intenses de treball i esforç per part de la candidatura de ERC-AM per assolir uns bons resultats electorals aquest passat 26M, voldríem agraïr el suport incondicional de voluntaris/es i militants que ens han portat a aconseguir uns resultats excel·lents en aquestes darreres eleccions municipals i europees 2019, on sempre, i dins la tònica habitual, millorem els nostres resultats anteriors.
Així donçs, i gràcies al vostre suport a les urnes, passem de 1 a 2 regidors i passem de 5a a 2a força política, amb el que Cristina Segura i Xavier Cols formaran el tàndem de regidors que defensarà el nostres interessos dins l'ajuntament els propers 4 anys, un model de poble i de País propi què defensa aquesta formació republicana i d'esquerres.
Tanmateix dir què també vàrem ser la segona força més votada al poble en les eleccions europees amb 803 vots, contribuint així a enfortir la presència dels independentistes catalans a Europa. Per últim aprofitem i felicitem al PSC de La Llagosta pèls resultats obtinguts a totes dues eleccions.
Comença una nova etapa d'èxit d’Esquerra Republicana de Catalunya al poble, comencem a treballar des de ja, per La Llagosta i per Catalunya