L'Ametlla del Vallès

Xerrada amb Alba Vergés

• Grup de campanya municipal d'Esquerra amb la consellera, la candidata al Senat i la resta de convidats.
  • Dolors Castellà
Ahir vàrem gaudir de gairebé dues hores amb la Consellera de Salut Alba Vergés, la candidata al senat Muntsa Marzábal i el candidat a l'alcaldia de l'Ametlla del Vallès Pep Moret Tanyà. També ens van acompanyar la Dolors Castellà candidata per La Garriga i el president comarcal d'Esquerra Republicana al Vallès Oriental Oriol Ramon.

Xerrada amb Alba Vergés Bosch: “Ens mereixem un país on no falli la justícia, ni l’escola, ni la sanitat. Aquest és el nostre poder, el poder democràtic de cada vot”. Ser republicà és parlar d’escoles i de salut.

“Feina, escoles, salut i famílies”. Això és el què l'Oriol Junqueras li va escriure en un paper “com a prioritat del nostre dia a dia. És per això que volem la República”, quan aquesta setmana passada el va anar a visitar a Soto del Real.

La consellera ens fa coneixedors de la voluntat de posar l’atenció primària al centre, per atendre problemes de salut però també per prevenir i fer promoció de la salut. Hem debatut el futur que volem en la República Catalana, amb valors com a base de la cohesió i treball en equip entre política, sectors econòmics i empresarials, societat civil i cultural.

El #28A sortirem a exercir allò que els fa tanta ràbia i tanta por, omplirem les urnes de llibertat.