La Ràpita

Josep Caparrós: “els objectius són clars; conèixer les inquietuds i necessitats de la ciutadania per afrontar el futur del nostre poble”

Josep Caparrós
A quatre mesos de les Eleccions Municipals, Esquerra la Ràpita ha encetat una ronda de trobades amb institucions, entitats i associacions del poble per conèixer les inquietuds i necessitats que els sectors socioeconòmics i la ciutadania en general tenen per afrontar el nostre futur – ha destacat, Josep Caparrós, candidat a l’alcaldia.
En aquest sentit, Esquerra ha programa una sèrie de trobades i reunions amb els representants dels sectors econòmics, des de la Confraria de Pescadors a la Unió de Comerç, passant per l’Estació Nàutica, el Col·lectiu de Cuina o els transportistes, entre d’altres; juntament, amb les sessions que periòdicament convocaran també amb el sector educatiu o les entitats socials i culturals de la Ràpita.
De fet, per Esquerra prendre el pols a les entitats socioeconòmiques del nostre poble és essencial perquè elles són la base del nostre futur desenvolupament i són les que han de rebre el suport de les administracions i, principalment, del Govern local– ha explicat Josep Caparrós.
Al mateix temps, Esquerra ha posat a disposició de la ciutadania també altres canals de comunicació directa que són primordials en el món tecnològic en què vivim i que permeten a qualsevol persona amb accés a Internet aportar les seves idees, preocupacions o plantejar els dubtes directament, perquè creiem fermament que la democràcia comença al poble i els polítics hem de recollir-ho i si ens donen capacitat per fer-ho executar-ho, ha comentat Josep Caparrós.
A més a més de la pàgina web http://esquerra.cat/larapita, els nous canals de comunicació són a Facebook, Esquerra-La Ràpita, i a Twitter @erclarapita.