La Ràpita

Josep Caparrós: “És un orgull encapçalar una llista preparada per demostrar que fer política amb i per a la ciutadania és possible”

L’assemblea local d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) a la Ràpita ha aprovat per unanimitat una candidatura “regeneradora, transversal i il·lusionadora” per a les Eleccions Municipals del 24 de maig de 2015.

Esquerra la Ràpita ha conformat una llista que “conjuga l’experiència dels actuals regidors i la força, la il·lusió, la sàlvia fresca de noves incorporacions. De gent del poble disposada a treballar per un futur ambiciós per a tots els rapitencs, així que és un orgull encapçalar-la i acompanyar-los en el camí que encetem” –ha explicat el candidat a l’Alcaldia, Josep Caparrós.

La nova llista electoral d’Esquerra a la Ràpita compta amb l’experiència dels actuals regidors i el dinamisme i la il·lusió de noves incorporacions, “perquè treballem un projecte nou, amb i per al poble, convençuts que és possible fer una política diferent a la mediocritat i foscor dels darrers anys. Volem una Ràpita que reivindiqui les seves arrels però que ha d’apostar per un futur ambiciós. Cal una forma nova, més neta i transparent de fer política, i la gent de la candidatura treballem per fer realitat aquestes noves maneres”, valorava Josep Caparrós.

Així, la llista d’Esquerra a la Ràpita, encapçalada per Josep Caparrós, està formada pels actuals regidors Albert Salvadó, Èrika Ferraté i Enric Vidal, i incorpora al número 5 Àngela Reverté; al sisè, Rafa Baila; al setè, David Fibla; al vuitè, Maria José Capafons; al novè, Carles Brunet i al desè, Anna López.

Aquests nous candidats han fet una aposta decidida per formar part de la candidatura d’Esquerra a la Ràpita; “si bé molts no són militants, volen aportar la seva il·lusió, noves maneres i ganes de treballar pel futur del nostre poble, i es complementen perfectament amb la resta de membres de la llista, que ja tenen més experiència i han estat des de fa anys al costat del projecte, però han demostrat una gran generositat, conscients que la regeneració comença per un mateix”, destacava Josep Caparrós.

Entre els membres de la candidatura d’Esquerra la Ràpita per a les properes eleccions, també destaquen en els darrers números perfils tan rellevants com Carles Pasqual, exdirector territorial de Governació i actual cap d’Estudis de l’Institut Els Alfacs; Lluís Salvadó, exdelegat del Govern i actual secretari adjunt d’ERC, i Oriol Clos, coordinador de l’Assembla Nacional de Catalunya (ANC) a la Ràpita.

Candidatura ERC-La Ràpita Municpals 2015
  1. Josep Caparrós i Garcia