La Ràpita

'La Ràpita, una manera de ser', l’eslògan de precampanya d’ERC-La Ràpita, incentiva els rapitencs afer el poble que volen per al futur

Josep Caparrós
Esquerra la Ràpita porta a terme, amb motiu de les eleccions municipals del 24 de maig, diverses actuacions per promoure la participació ciutadana i aconseguir “que la gent del poble aporti la seva visió particular de quin poble tenim i quin poble volem tenir, que ens transmeti de forma clara i directa quines són les inquietuds que tenen i els suggeriments que volen aportar per fer de la Ràpita el poble que desitgen”, ha explicat Josep Caparrós, candidat a l’Alcaldia rapitenca.

Per això, s’han distribuït unes butlletes a totes les cases de la Ràpita que insten a la participació de la ciutadania. Unes butlletes que es poden retornar per correu ordinari o correu electrònic, i també mitjançant els nous canals de comunicació d’Esquerra a la Ràpita a Facebook Esquerra-La Rapita o a Twitter @erclarapita.

Al mateix temps, aquestes butlletes presenten el nou lema de precampanya d’Esquerra a la Ràpita, amb una aposta clara perquè siguin els rapitencs i qui decideixin quin és el poble que volen tenir en el futur. El lema La Ràpita, una manera de ser vol incentivar al poble rapitenc que “som nosaltres, que hem de decidir el poble que volem, perquè els rapitencs som un poble singular, un poble treballador, amb una cultura pròpia i una identitat forta, i hem d’estar orgullosos de ser-ho i, evidentment, no han de venir de fora a dir-nos què volem i quin poble hem de tenir; per això, volem que siguin els rapitencs, que decideixin el seu futur, i nosaltres estarem a la seua disposició per aconseguir-ho”, ha destacat Josep Caparrós.

Aquesta campanya de participació ciutadana complementa la ronda de contactes amb representants d’entitats i associacions que Esquerra la Ràpita va encetar el passat mes de febrer i continua aquests dies per elaborar un programa electoral amb la màxima participació ciutadana possible.