La Ràpita

El 24 de maig tenim una cita pel futur, per la llibertat, per la Ràpita

Josep Caparrós, candidat a l'Alcaldia de la Ràpita
La Ràpita som TOTS i la gent d'Esquerra ho tenim molt clar. Com deia W. Churchill, cal mirar ben enrere per anar el més endavant possible; per això, des d'Esquerra volem aprofundir en la nostra identitat com a poble, en la nostra manera de ser i de fer, en el nostre potencial humà i natural, per aconseguir reforçar la nostra economia pesquera, turística, comercial i industrial, respectant el nostre entorn únic, per millorar el nostre benestar personal. Ho volem fer respectant i honorant les nostres arrels, per millorar la nostra vida actual però, sobretot, per deixar un gran poble per als nostres fills i néts, perquè ells són el nostre futur.
La Ràpita som la seua gent, i el benestar de la gent és, indiscutiblement, l’objectiu de futur de la Ràpita. No ho podem deixar en mans d'altres perquè som la gent de la Ràpita els que hem de definir què volem, com ho volem i per què ho volem. Per tant, per la Ràpita, pels rapitencs i per les rapitenques, cal que TOTS ens impliquem a aconseguir un futur potent, un futur excepcional, un futur generós que ens permeti afrontar les conseqüències de la greu crisi econòmica global que arrastrem des de fa uns quants anys.
Malauradament, tots hem patit, i encara patim, de ben a prop, aquesta greu crisi econòmica. Tots hem hagut de fer front a situacions familiars complicades de pares, germans, cosins i amics que s'han quedat sense feina. Per això, Esquerra tenim molt clar que el nostre objectiu prioritari és potenciar l'economia local per millorar el benestar social de les persones, de TOTA la gent de la Ràpita. Esquerra no deixarem ningú pel camí, no direm una cosa i després en farem una altra o, pitjor, la contrària. Tenim uns valors de progrés social i republicans pels quals ningú està per damunt de ningú, i com a servidors públics, tant polítics com treballadors municipals estarem al vostre servei, amb professionalitat i sense privilegis. Estarem a la vostra disposició al nou Ajuntament de parets de vidre i amb les portes obertes de bat a bat. Esquerra apostem per la regeneració democràtica perquè una altra manera de fer sí que és possible, i ara tenim l'oportunitat de construir de nou la Ràpita.
Des d'Esquerra, estem disposats a fer una nova Ràpita, i tu? El 24 de maig, FEM-HO per la Ràpita.