La Ràpita

Josep Caparrós, un candidat per la Ràpita d'un nou país

Vaig conèixer Josep Caparrós fa uns anys en unes jornades de pesca que es van organitzar aquí a la Ràpita, en la meva etapa com a europarlamentari, i vaig poder compartir amb ell i amb gent de la mar la problemàtica molts cops comuna de les diverses arts de pesca mediterrània. Ja llavors, ell em transmetia un model clar i les iniciatives que tenia per la Ràpita.
Aquest estiu vaig tornar-hi, en una jornada amb família, i vaig poder copsar que el grup d’ERC havia estat fent una oposició amable, constructiva, sense posar pals a les rodes a un govern en minoria; això sí, definint clarament el seu projecte en la discussió del Pla General Urbanístic o per implantar bonificacions de les taxes municipals i ajuts per a la gent que més pateix. Ara toca plantejar una alternativa que no va en contra de ningú, ben al contrari, que aspira a dotar els rapitencs de més oportunitats i més felicitat i benestar.
Josep ha construït un equip capaç, jove, amb moltes ganes i empenta. Estic convençut que ell i el seu equip ho faran des de la responsabilitat, l'honestedat, amb transparència i posant el coll per la Ràpita. L’encoratjo a persistir, com sempre ha fet, en aquesta voluntat de servei al poble, evitant la divisió, buscant els màxims consensos que eviten renúncies de futur. Estem en un any decisiu per al país, hem de construir els municipis com a pas previ a la tasca en què estem posats de fer un nou país.
Endavant, Josep, estic segur que la Ràpita té un futur engrescador.

ORIOL JUNQUERAS
President d'Esquerra Republicana