La Ràpita

Esquerra reuneix més de 150 persones en la presentació pública de la candidatura per a les Municipals

Candidatura ERC-La Ràpita
Esquerra la Ràpita presentava davant més de 150 persones la candidatura per a les Eleccions Municipals del 24 de Maig, en un sopar que va comptar amb la participació del secretari general adjunt d’Esquerra Republicana de Catalunya, Lluís Salvadó, que tanca aquesta llista electoral.
En l’acte de presentació pública de la candidatura d’Esquerra a la Ràpita, el candidat Josep Caparrós es va comprometre públicament que si sóc alcalde, només tindré una única ocupació: la Ràpita. No accediré a cap càrrec institucional mentre sigui alcalde de la Ràpita, perquè crec que la gent del poble és el que es mereix i el meu compromís està en la gent de la Ràpita”
En aquest sentit, l’eslògan de la campanya electoral d’Esquerra Fem-ho per la Ràpita deixa clar que el principal objectiu d’Esquerra “és posar-nos a disposició del poble de la Ràpita perquè puguem aconseguir, els propers anys, el poble que volem i que ens mereixem, perquè el nostre futur passa per la implicació de tots” – ha explicat Josep Caparrós, candidat a l’alcaldia.
Durant la presentació dels 20 membres que conformen la candidatura, Josep Caparrós també va voler destacar la vàlua, la regeneració i la il·lusió que tenen els candidatsper assolir un objectiu clar, fer-ho per la gent de la Ràpita i pel futur del nostre poble, però fer-ho d’una altra manera, des de la honestedat, la proximitat, amb transparència i molt diàleg
Esquerra també va aprofitar aquest escenari per donar a conèixer algunes de les propostes del nou programa electoral.