La Ràpita

Josep Caparrós: “la gestió d’Esquerra generarà consensos per tirar endavant projectes de futur, no volem quedar-nos en la mínima gestió de qui dia passa any empeny”

Josep Caparrós, candidat a l'Alcaldia de la Ràpita
Esquerra Republicana fa una aposta clara per la regeneració democràtica i referma la seva voluntat de treballar per la Ràpita del futur.
El candidat a l’Alcadia, Josep Caparrós destaca que “aconseguir la millor Ràpita del futur passa per tirar endavant projectes que ens refermen com a poble amb el màxim consens possible. I això només ho podrem fer amb un govern fort, perquè no volem quedar-nos en la mínima gestió de qui dia passa any empeny com ens ha passat aquests últims anys amb un govern de mínims, en només 6 regidors, amb un lideratge feble i incapaç de crear els consensos bàsics per gestionar bé el nostre poble”.

Una gestió potent que per als republicans es basa en els valors de l’honestedat, la transparència, la proximitat i el diàleg. Així, Esquerra la Ràpita gestionarà un Ajuntament obert a tothom i proper a la ciutadania; un Ajuntament amb les parets de vidre on la transparència serà l’eix principal del govern municipal que posarà a disposició de la ciutadania els sous dels regidors, els expedients de projectes i licitacions municipals.

En aquesta línia, Esquerra la Ràpita crearà el Consell d’Experts, un òrgan consultiu format per gent del món socioeconòmic del poble que debatrà les estratègies a mitjà i llarg termini per posar-les a la disposició del govern perquè faci les actuacions municipals corresponents. A més posarà en marxa aplicacions informàtiques per mòbils com a eines de comunicació amb la ciutadania.

L’objectiu d’Esquerra al govern municipal és garantir “una gestió eficaç i directa, adreçada a la ciutadania, volem que tots s’impliquen en la definició de la Ràpita del futur, per això, estem oberts al diàleg constant, tant amb la població com amb la resta de representants polítics municipals, no pretenem tirar pel dret sense tenir el màxim suport a l’hora de projectar el model de poble que volem, per això, confiem en la participació de la gent tots els dies i no un dia cada quatre anys” – explica Josep Caparrós.

Entre les actuacions que portarà a terme Esquerra la Ràpita serà sotmetre consulta popular el futur de la zona del Garbeach i l’ús que s’ha de donar a les Coves de Pipi. A més a més, les parts interessades podran participar en els Plens Municipals quan es discuteixi el punt en qüestió abans de la corresponent votació.

D’altra banda, com ja va fer públic, l’alcaldable d’Esquerra la Ràpita, Josep Caparrós renuncia a compaginar l’alcaldia amb qualsevol altre càrrec institucional.