La Ràpita

Esquerra comença puntualment la campanya pel sí a la República catalana a la Ràpita

Militants, amics i simpatitzants d’Esquerra Republicana a la Ràpita han sortit aquesta nit a les 00.00 h al carrer per iniciar la campanya pel sí a la República catalana, amb motiu del referèndum per la independència de Catalunya. La formació republicana té el compromís de tirar endavant la campanya fins arribar a l’1-O perquè la ciutadania rapitenca pugui rebre tota la informació que encara pugui necessitar per acabar de decidir el seu vot i, per tant, ha previst tot un seguit d’activitats que els rapitencs podran anar sabent a mesura que avanci la campanya.
Josep Caparrós, que forma part de l’Executiva Local d’Esquerra Republicana en tant que representant del Grup Municipal a l’Ajuntament, ha afirmat que “som a les portes de canviar la història. Estem a punt perquè, per primera vegada, sigui la gent del poble qui decideixi el futur de la nostra nació, el futur del nostre país”.
El president de la Secció Local, Oriol Clos, ha remarcat que “aquesta nit iniciem una campanya en què, a més de treballar perquè guanyi el , defensarem la democràcia perquè la gent que ho vulgui també pugui votar no. La gent d’Esquerra Republicana abans de ser independentistes som demòcrates, i vetllarem perquè guanyi la democràcia”.