La Seu d'Urgell

Francesc Viaplana escollit candidat a l’alcaldia de la Seu d’Urgell a les eleccions municipals 2023.

• Francesc Viaplana
  • Assemblea local d'elecció de cap de llista
La secció local d’ERC la Seu d’Urgell ha escollit aquest dissabte al matí el seu candidat a l’alcaldia per a les eleccions municipals de l’any 2023. En sessió assembleària extraordinària la militància de la secció local ha escollit, de forma unànime, al candidat.

Francesc Viaplana i Manresa, de 40 anys, és nascut a la Seu d’Urgell i és enginyer tècnic forestal. És l’alcalde de la ciutat des del passat mes de setembre, tot i que és regidor de l’Ajuntament des del 2015, va ser Diputat al Parlament de Catalunya  i president regional d’ERC Alt Pirineu i Aran. Fou també president de la secció local d’ERC la Seu d’Urgell entre els anys 2008 -2012.

Viaplana ha manifestat: “assumeixo amb molta il·lusió la confiança rebuda per la militància de la secció local de la Seu per encapçalar la llista de les properes eleccions municipals. L’alcaldia m’ha permès conèixer més a fons els reptes que té la Seu, com afrontar-los millor i poder ser més resolutius a la ciutadania. Seguiré arremangant-me per fer una Seu millor”

Actualment, ERC la Seu compta amb quatre regidor/es al consistori urgellenc, el mateix Francesc Viaplana, Marian Lamolla, Carlos Guàrdia i Núria Tomàs.

L’assemblea local s’ha dut a terme prèvia a la realització de la xerrada “Violència invisible” a càrrec de la Secretària d’Igualtats, Mireia Mata Solsona i la Secretària de Feminismes, Montserrat Pineda Lorenzo.