Les Corts - Casal Josep Sunyol

El nostre equip

• Eduard Navarro i Celma Secretaria de Finances

Vaig néixer a Barcelona l'any 1960 i sóc resident a Les Corts des de l'any 1988 i pare de 2 fills i una filla i orgullós de ser l'avi del meu net.

Després d'una intensa vida laboral en el sector bancari dedicat a les finances, actualment estic prejubilat, el que em permet dedicar més temps a les activitats d'ERC.

L'any 2017 em vaig fer militant d'esquerra per sumar forces contra la guerra bruta que hi ha contra l'independentisme. Vaig pensar que no hi havia prou emetent el meu vot a les urnes, que totes les forces eren útils i que jo podia aportar el meu coneixement als companys i companyes que, dia rere dia, fan activitats per transmetre els valors del republicanisme. Assumeixo la Secretaria de Finances del Casal Josep Sunyol de Les Corts i formo part d'aquesta gran família.

Per salut i per afició m'agrada sortir a fer pedalades en mountain bike i també relacionar-me amb la natura fent senderisme.