Les Corts - Casal Josep Sunyol

El nostre equip

• Jordi Castellana i Gamisans
    Jordi Castellana i Gamisans Regidor a l'Ajuntament de Barcelona

Vaig néixer l'any 1988 i he viscut sempre a Les Corts.

Sóc llicenciat en Economia per la Universitat de Barcelona i tinc formació en auditoria de comptes, màster en fiscalitat per la UOC i actualment estic cursant el segon cicle del Grau de Dret a la UOC.

En l'àmbit laboral, he treballat en diverses tasques relacionades sempre amb la gestió d'entitats i sector d'administració, financer i de comptabilitat d'empreses i atenció al client tant en català, castellà i anglès.

Vaig entrar a JERC l'any 2003 on he exercit diverses responsabilitats en diversos àmbits fins que vaig sortir per edat l'any 2016. En 2016 vaig entrar a ERC on també he desenvolupat diverses responsabilitats. Actualment, sóc Secretari Nacional de Treball i Política Econòmica d'ERC des del setembre de l'any 2019. En relació amb responsabilitats polítiques, durant el mandat 2015-2109 vaig treballar com a Conseller de Districte a Les Corts i des del juny de 2019 sóc regidor adscrit al districte de Les Corts i de l'Ajuntament de Barcelona.

Soci d'Òmnium Cultural, Som Energia, Caixa d'Enginyers i afiliat a la Intersindical CSC. També havia estat vinculat a la Plataforma Infantil i Juvenil de Les Corts, la plataforma Riner Decideix i he fet diverses col·laboracions amb l'Espai Josepets i sindicats estudiantils a la Facultat d'Economia i Empresa de la UB.

M'agrada molt l'esport, especialment el futbol, fer curses de muntanya i tocar la guitarra i l'ukelele.