Les Corts - Casal Josep Sunyol

El nostre equip

• Laura Vilamala i Soto
    Laura Vilamala i Soto Secretaria de les Dones

Tot i que vaig néixer a l'Hospitalet de Llobregat, en pocs anys vaig anar a viure al districte de Sarrià. Actualment, amb en Tibet i la Meka, visc a Sants.

L'art, el coneixement i la cultura sempre han estat les meves inquietuds. Vaig fer els 3 primers anys de Belles Arts. La necessitat d'ajudar als éssers vius és la meva passió; per això, fa 25 anys vaig començar a treballar com a Tècnica d'Emergències Sanitàries i cap de Trànsit al sector de la salut.

La meva jubilació em va conduir a fundar l'Associació 4 Potes Les Corts, de la que sóc presidenta. Vetllem pels drets dels gossos i gats del districte de Les Corts, així com de les seves famílies humanes, algunes d'elles amb manca de recursos. També col·laborem amb protectores d'animals, recollint materials pels seus caus.

Militant d'ERC, sóc la secretària de dones del districte de Les Corts i m'agrada participar i col·laborar en totes les entitats que defensen els drets de les dones. Treballem de valent contra la violència de gènere, l'empoderament de la dona i la igualtat de drets.

M'agrada fer resposteria i compartir-la amb els meus amics.També gaudeixo amb la lectura.