Les Corts - Casal Josep Sunyol

El nostre equip

• Mario Campelo i Castro
    Mario Campelo i Castro Conseller Portaveu al Districte

Nascut a Barcelona, el 17 de novembre de 1983, i veí de Les Corts.

Vaig llicenciar-me en Dret per la Universitat de Barcelona i després vaig fer un Màster en Dret de la Societat de la informació per l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB). Col·legiat al Col·legi d'advocats de Barcelona, vaig incorporar-me al despatx familiar, fet que m'ha donat una àmplia experiència en procediments de jutjats arreu de Catalunya.

Sóc militant d'ERC des de l'any 2017, involucrant-me activament en les causes polítiques que crec importants. Des d'aleshores, he tingut diversos càrrecs com, entre d'altres, secretari d'Organització i Finances del casal Josep Sunyol de Les Corts i secretari d'advocacia a la sectorial de Justícia d'ERC.

Actualment, sóc Conseller Portaveu d'ERC a Les Corts, ja que m'apassiona el meu barri i treballar per millorar-lo dia a dia de les persones.

Si em busqueu em trobareu corrent per la Diagonal, ja que m'agrada molt l'esport en general; o llegint un llibre en algun racó tranquil.​