L'Hospitalet de Llobregat

Primàries obertes per escollir Cap de Llista a l'Hospitalet

L'any 2015 es celebren eleccions municipals a la nostra ciutat. Des d'ERC-l'Hospitalet creiem que és més necessari que mai que l'independentisme d'esquerres estigui present a l'Ajuntament per fer avançar la ciutat i el país cap a un futur millor. Per això obrim el procés d'elecció del cap de llista d'ERC a les properes eleccions municipals a totes aquelles persones que confien en ERC com el motor del canvi que necessitem, com a tret de sortida d'un procés que portarà a que l'esquerra independentista torni tenir representació a l'Ajuntament.

QUÈ HAIG DE FER PER A PARTICIPAR A LES PRIMÀRIES D'ERC DE L'HOSPITALET?

Per participar a les primàries cal fer-se militant, simpatitzant o amic, o apuntar-se al cens d'electors d'Esquerra:

Militant:. Omplir el formulari de militant
Simpatitzant: Omplir el formulari de simpatitzant
Amic: Omplir el formulari d'amic

També pots participar apuntant-te únicament al cens per l’elecció del cap de llista. Per apuntar-se al cens de l’elector i rebre més informació pots enviar un correu amb les teves dades a [email protected]

Calendari

- 5 de maig de 2103
:
Inici de les primàries
Obertura del cens electoral per a totes aquelles persones que no són ni militants, ni amics ni simpatitzants d’Esquerra
Consulta del cens militants, amics i simpatitzants
- 5 de juny de 2013:
Tancament del cens electoral i de les reclamacions cens militants, amics i simpatitzants

- A partir del 5 de juny i fins al 29 de juny de 2013:
Recollida d’avals per la presentació de candidatures a cap de llista a les eleccions municipals 2015.
- 1 de juliol de 2013
Assemblea de militants, simpatitzants, amics i membres inscrits al cens d'electors d'Esquerra per escollir el cap de llista a les eleccions municipals del 2015

ESQUERRA REPUBLICANA DE L'HOSPITALET
Carrer de Digoine, 3 08901 L'Hospitalet de Llobregat