La Paeria treballa perquè totes les cases de l’Horta disposin de connexió de fibra òptica

Grup Municipal
Les negociacions de la regidoria amb l’empresa Telefònica permetran que la banda ampla arribi ja a 360 unitats immobiliàries l’any 2020

Conclouen les obres d’urgència endegades per la Paeria per arranjar els camins i ponts afectats pel temporal del 23 d’octubre

La Comissió de l’Horta ha anunciat avui que la regidoria de Mobilitat, Vialitat, Trànsit i Horta de l’Ajuntament de Lleida manté negociacions amb l’empresa Telefònica per tal de dotar de servei de fibra òptica a totes les cases de l’Horta. Per ara, l'empresa ja està treballant per fer arribar el servei a un total de 360 unitats immobiliàries de l’Horta durant l’any 2020 i la voluntat de les dues parts es anar completant posteriorment el desplegament a la resta de partides.

“La voluntat del Govern és que tots les persones de l’Horta tinguin accés a la fibra òptica en els pròxims dos anys”, ha assegurat el vicepresident de la Comissió, Josep Maria Baiget, durant la reunió ordinària d’aquest ens celebrada aquest matí. Les carències en els serveis de telecomunicacions han estat una preocupació habitual del veïnat de l’Horta, que ara podrà quedar solucionada. A més, aquest acord garanteix que els veïns i veïnes de l’Horta pagaran el mateix preu pel servei que a qualsevol barri de la ciutat, sense cap sobrecost.

Enllestida la millora d'urgència de ponts i camins de l'Horta
Per altra banda, a la reunió de la Comissió de l’Horta celebrada aquest matí s’ha informat també de la finalització de les obres d’urgència que va impulsar la Paeria per donar resposta als danys causats pel temporal del passat 23 d’octubre sobre infraestructures bàsiques de l’Horta