Lleida ofereix 96 espais complementaris per a les escoles

Grup Municipal
La xarxa de ludoteques, equipaments culturals, centres cívics i parcs de la ciutat estaran a disposició de la conselleria d’Educació durant el curs escolar per garantir les mesures específiques per la Covid-19.

L’alcalde Miquel Pueyo ha ofert aquests espais en la reunió de Coordinació Territorial de la Covid-19.

La Paeria ha ofert 96 espais municipals per donar suport a la conselleria d’Educació en el desenvolupament d’aquest curs escolar a Lleida, en què s’hauran d’aplicar mesures especials per la Covid-19. Així ho traslladat aquest matí a la reunió de coordinació territorial de la Covid-19 el paer en cap, Miquel Pueyo, qui ha refermat “la voluntat de l’Ajuntament de Lleida de ser un agent actiu per garantir l’òptim desenvolupament del curs escolar adaptant-se a les circumstàncies específiques que es requereixin per motius de seguretat i salut”.

La regidoria d’ Educació està coordinant el conjunt d’espais municipal que es posaran a disposició de la Generalitat per reforçar els recursos de què disposa Educació de cara el nou curs. En aquests moments, l’Ajuntament de Lleida està en disposició d’oferir a la conselleria d’Educació 79 zones diferenciades en Centres Cívics – que mantindran i faran compatible la seva activitat amb la funció educativa- la xarxa de les ludoteques municipals (5), equipaments culturals municipals (7) – Museu de l’Aigua, Museu Roda Roda, espai Dipòsit del Pla de l’Aigua, Museu Morera, Casa dels Gegants i Seu Vella (7) i espais oberts de la ciutat (5) com els Camps Elisis, La Mitjana, la plaça de les Magnòlies, la plaça Sant Pere i la zona del Parc Joan Oró.