Pueyo: "Màrius Torres representa un referent literari, cívic, polític i personal per als lleidatans i lleidatanes"

Grup Municipal
Com cada 29 de desembre, l'Ateneu Popular de Ponent - Lleida ha organitzat la tradicional ofrena floral per commemorar l'aniversari de la mort del poeta lleidatà Màrius Torres, mort als als trenta-dos anys, el 29 de desembre de 1942.

El paer en cap, Miquel Pueyo, i les tinentes d'alcalde Jordina Freixanet i Montse Pifarré hi han assistit en representació del grup municipal d'Esquerra Republicana - Acord Municipal.

Pueyo ha recordat el llegat del poeta, i ha afirmat que "per als lleidatans i lleidatanes el Màrius representa un referent literari, però també un referent cívic, polític i personal". Pueyo ha posat en valor l'obra poètica que Màrius Torres va deixar, "una obra que no només no ha envellit sinó que s'ha depurat, ha agafat força i s'ha divulgat molt més".

Per la seva banda, Freixanet ha destacat el paper de l'Ateneu Popular de Ponent - Lleida que, any rere any, organitza l'ofrena floral, agraïnt el seu esforç i la seva tasca per mantenir viva la memòria de Màrius Torres.

Aquest any, com a conseqüència de la pandèmia de la Covid-19 i per prevenció, no s'ha fet la lectura de poemes.