ERC Lleida exigim responsabilitats polítiques a Junts per Catalunya-Lleida i refermem el nostre compromís per la transparència i l’ètica pública

Secció Local
La Secció Local de Lleida d’Esquerra Republicana de Catalunya exigim responsabilitats polítiques al grup municipal de Junts per Catalunya-Lleida per les presumptes irregularitats i males praxis publicades pels mitjans de comunicació durant el dia d’ahir. Recolzem  les mesures anunciades ahir per l’Alcalde Pueyo i instem al partit polític en qüestió que demostri el seu compromís inequívoc contra la corrupció amb mesures concretes.

Esquerra Republicana és un partit net de corrupció, amb més de 90 anys d’història impol·luta, i que no tolera que les pràctiques presumptament opaques o poc transparents repercuteixin al Govern d’Entesa fruit del Pacte de Sant Joan. El nostre és un govern net de corrupció, plenament compromès amb la transparència amb l’ètica pública, i disposat a aixecar catifes i posar llums i taquígrafs al consistori municipal. La Paeria de Lleida ha estat víctima de males pràctiques per part del PSC, que ha governat la ciutat pràcticament 40 anys, i que ha malmès la imatge de la institució a tots els nivells. No volem ser còmplices de cap tipus d’irregularitat i per això – malgrat no hi ha cap il·legalitat – demanem la màxima transparència en tot aquest procés i que es depurin, si cal, responsabilitats polítiques per part del partit polític qüestionat.

El canvi honest i la Lleida Valenta han vingut per quedar-se. Els valors republicans -com la transparència i l’ètica pública- que defensem com a partit no són simplement un eslògan polític, sinó que són la base fonamental de la nostra praxi i acció política. I per aquest motiu també donem suport a les actuacions empreses pel Paer en Cap, Miquel Pueyo. Per tot això, demanem a Junts per Catalunya-Lleida que prengui mesures al respecte per tal de preservar la bona imatge de la institució pública i també la del Govern d’Entesa.