Els regidors i la regidora d’ERC-Avancem presenten la declaració de la Renda a l’Agència Tributària de Catalunya

Els regidors d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem a la Paeria han presentat aquest divendres la declaració de l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques (IRPF) a la delegació territorial de l’Agència Tributària de Catalunya a Lleida, juntament amb els regidors de la Crida per Lleida-CUP.
El president d’ERC-Avancem, Carles Vega, ha explicat que l’acció s’emmarca dins ‘l’objectiu de treball de treballar des de l’Ajuntament de Lleida per reforçar les estructures d’estat’ i assegura que és ‘un dels primers passos per començar la desconnexió per fer un nou estat sense demanar permís.’
Els regidors i la regidora d’ERC-Avancem volen deixar clar el seu compromís personal amb el país i la voluntat d’acompanyar la Generalitat i el Parlament, des del grup municipal de Lleida, en el procés cap a la independència.
Cal recordar que el passat mes de febrer els grups municipals d’ERC-Avancem, Convergència i Unió i la Crida per Lleida-CUP van presentar una moció instant l’equip de Govern de l’Ajuntament de Lleida a pagar els impostos d’IVA i IRPF a través de l’Agència Tributària Catalana. La moció va ser rebutjada pel PSC, C’s i PP.