Constituït el grup de treball per redactar el Reglament Orgànic Municipal de Lleida, a proposta del grup municipal d’ERC-Avancem

El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem celebra que finalment aquest dijous s’hagi constituït el grup de treball que serà l’encarregat de redactar el Reglament Orgànic Municipal (ROM) de Lleida, una eina que va proposar ERC-Avancem el passat mes de febrer amb l’objectiu de millorar el funcionament de la Paeria.
Segons el president d’ERC-Avancem, Carles Vega, ‘a l’Ajuntament de Lleida li fa falta un ROM, donat que després d’un any de mandat, moltes vegades ens hem trobat amb interpretacions i problemes d’incompliment d’acords presos en Junta de Portaveus i fins i tot del cartipàs.’
Vega confia que ‘malgrat que el Govern municipal ha estat mig any per convocar la primera reunió, el ROM pugui estar enllestit en uns mesos i serveixi per facilitar la tasca de servei públic de regidors i funcionaris a les comissions i al ple.’
El grup de treball està format per un representant de cada grup municipal.
Cal recordar que més d’un centenar de municipis catalans com Girona, Tarragona, Reus, Sabadell, Terrassa, Badalona o l’Hospitalet, entre altres, disposen del seu propi ROM.