Lliçà d'Amunt

Rebost solidari 2021

l'informa't
Regidors d'ERC Lliçà d'Amunt
Aquest passat mes de maig es va portar a terme una recollida d’aliments solidària. Organitzada i promoguda des de l’Oficina Covid de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt, integrada pel PSC, ERC i ECP, tenia l’objectiu d’omplir el Rebost Solidari de Lliçà. Volem fer un agraïment a totes les persones, entitats i empreses que hi ha col·laborat, sigui proporcionant un espai, un transport, recollint material o donant un paquet de sucre. A tothom. Cal remarcar que els prop de 120 voluntaris i voluntàries han recollit més de 14tn d’aliments i productes d’higiene bàsica. Una acció més des de l'Oficina Covid que esperem que no s’utilitzi com una eina electoral més. Bàsicament ho diem perquè la publicació feta per part de l’Ajuntament, surt en primer pla un alcalde cofoi, i no pas alguna de les més de 100 persones voluntàries que van dedicar-hi el seu temps lliure. No està bé apropiar-se de l'esforç de tot un poble. Seguim!