Esquerra Lloret de Mar

Esquerra Lloret de Mar exigeix responsabilitats al govern espanyol pels desperfectes ocasionats pel temporal Glòria

La senadora Elisenda Pérez acompanyada de l'alcaldable Albert Ferrández
El mes de gener de 2020 el temporal Glòria va causar greus destrosses al conjunt del territori i, en especial, aquells municipis situats a la costa catalana, com el cas de Lloret de Mar.
En tot aquest temps el govern central, com a responsable del manteniment i la conservació del passeig marítim de Fenals, no ha abordat de forma integral les obres necessàries per a una adequada rehabilitació de la zona de vianants del passeig de Fenals.
En aquest context, la senadora republicana, Elisenda Pérez, ha visitat les diferents zones afectades per conèixer de primera mà l’abast dels desperfectes i poder traslladar aquesta problemàtica a Madrid, acompanyada del regidor municipal i cap de llista a les municipals del 2023, Albert Ferrández, i de Mercè Herrera, presidenta de l’Associació de Veïns i Propietaris de Fenals-Santa Clotilde.
Albert Ferrández s’ha mostrat satisfet per la visita manifestant que: “és d’agrair que la senadora Elisenda Pérez es preocupi pels afers i els interessos del nostre municipi i pugui traslladar aquesta reivindicació urgent i necessària per als veïns i veïnes del barri de Fenals i totes les persones que ens visiten”.
Tanmateix, Ferrández ha destacat que “exigim al govern central que es faci responsable de les seves competències, deixi de posar pedaços al passeig de Fenals i afronti de forma global totes les reparacions generades pel temporal Glòria”.