Esquerra Lloret de Mar

Albert Ferrández

Albert Ferrández, alcaldable d'Esquerra Lloret de Mar

Albert Ferràndez Manchado va néixer a Lloret de Mar (Girona) el 14 d'agost de l'any 1991, està casat amb la Natàlia i esperen la seva primera filla. És graduat en Educació Infantil per la Universitat Ramon Llull (Blanquerna) i disposa d'un postgrau en Lideratge i direcció de centres educatius per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Parla anglès i italià amb fluïdesa.

L'Albert ha exercit com a mestre al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, té una àmplia experiència com a mestre en diversos centres educatius i com a coordinador d’equips pedagògics en el temps de lleure. Ha estat responsable del programa "CaixaProinfància - #Invulnerables" de la fundació bancària "La Caixa" a Lloret de Mar i ha format part des de molt jove en diverses entitats i associacions dedicades al temps de lleure educatiu i a la promoció de la cultura de Lloret de Mar.

En l'actual legislatura, l'Albert s'ha desenvolupat com a regidor de les àrees d’Educació i diversitat funcional de l'Ajuntament de Lloret de Mar, a més de ser el regidor delegat del Nucli Antic i Barri dels Pescadors de Lloret. És membre del Consell Municipal de la Gent Gran i del Consell del Taxi de Lloret de Mar.

Candidatura d'Esquerra a Lloret

El programa electoral