Malgrat de Mar

FEM COSTAT AL FUTBOL I L'ESPORT MALGRATENC

Futbol Malgrat de Mar
En referència a la manca d'entesa en el repartiment d'espais i hores d'entrenament al Camp de Futbol Municipal.

Des d'ERC Malgrat de Mar veiem amb preocupació com ara per ara no s'han cobert satisfactòriament les demandes d'espai i hores, per la pràctica de l'esport, dels diferents equips de futbol malgratencs que fan ús del Camp de Futbol Municipal.

Ha quedat palès que, a l'espera d'arranjar el camp de futbol de les pistes d'atletisme, la manca d'espai i hores disponibles és evident. Conscients d'aquesta realitat, des d'ERC Malgrat de Mar demanem que el regidor d'esports, Ludwig Ivan Hasko expliqui públicament i als clubs esportius en què s'està treballant per aportar solucions reals a les seves demandes. Al mateix temps demanem que paral·lelament es treballi per tancar convenis, de manera excepcional, amb les poblacions veïnes per tal d'obtenir cessions d'ús dels seus equipaments esportius. Aquesta via, emprada amb èxit anteriorment pel consistori, aporta una bona solució temporal a la problemàtica, i dóna temps per treballar en la solució final.

No ens podem quedar de braços plegats veient que tenim nens i nenes al municipi sense espai on practicar el seu esport, en aquest cas el futbol, amb òptimes condicions. Tanmateix lamentem que aquestes demandes s'hagin de fer visibles a les xarxes. Aquest fet denota un cert abandonament, per part de l'administració, i un esgotament dels diferents clubs esportius, que, en última instància, recorren a elles per donar visibilitat al problema i forçar així una reacció del govern municipal. Ens entristeix que aquestes problemàtiques no es resolguin com caldria.

Tot esperant una ràpida resposta, des de l'oposició seguim treballant positivament per garantir el dret a l'esport dels infants i joves malgratencs. Perquè l'esport és salut, inclús en temps de Covid.

Esquerra Republicana de Catalunya - Malgrat de Mar.