Malgrat de Mar

DECEBUTS DAVANT LA CONTRA PROGRAMACIÓ D'UNA SEGONA OFRENA FLORAL DEL GOVERN MUNICIPAL

Diada 11S Malgrat de Mar
ERC es mostra decebuda davant la contra programació d’una segona ofrena floral per part de l’ajuntament, amb motiu de la Diada, i anima als partits del govern municipal a recapacitar i unir-se a l’ofrena floral de les entitats a Can Campassol.
Amb aquestes paraules s’expressa el candidat d’ERC a l’alcaldia de Malgrat de Mar Joaquim Albert Roig:
Creiem que és un despropòsit i un absurd que l’Ajuntament de Malgrat de Mar programi unilateralment una ofrena floral paral·lela a la de la Comissió de Festes, generant així confusió entre les diferents entitats que participen des de fa anys a la tradicional ofrena floral a Can Campassol per la Diada.
La regidoria està actuant en contra del desig de la majoria d’entitats i incompleix el compromís adquirit a la reunió d’entitats del passat 4 d’agost on per majoria es va votar que el disseny dels actes de la diada de Catalunya serien: A primera hora acte institucional al Parc Francesc Macià, i seguidament ofrena floral a Can Campassol, recuperant així el format prepandèmia.
Vista l’actuació de l’Ajuntament amb l’equip de govern municipal format per JxCat i PSC al capdavant, podem afirmar que els mateixos que es queixen de la politització de la diada ara manipulen una decisió presa democràticament, pels representants d’entitats i associacions participants, únicament pels seus interessos polítics, deixant al descobert la seva doble moral.
L’Ajuntament és a temps de rectificar i donar compliment als acords adquirits amb les entitats, i la Comissió de Festes, promovent una sola ofrena floral cívica que englobi les diferents sensibilitats de les entitats municipals. Aquesta ofrena no és altre que la que va néixer del moviment associatiu malgratenc i ha anat creixent any rere any a Can Campassol, prèvia cercavila pel carrer de Mar. És per aquest motiu que animem a l’equip de govern que recapaciti, anul·li l’ofrena floral del Parc Francesc Macià i s’afegeixi a l’ofrena floral de les entitats a Can Campassol.