Malgrat de Mar

Actualment el municipi es troba mancat d’un espai per realitzar-hi activitats quan plou i fa mal temps.

imatge actual de les Peixateries velles
Amb la remodelació del Barri Antic ha desaparegut un espai emblemàtic del municipi com eren les Peixateries velles. Si que s’ hi han conservat els elements protegits catalogats al POUM, les columnes i  taulells, però hem perdut la coberta d’un espai que a més d’ésser respectuós amb la memòria col•lectiva era idoni per desenvolupar un ampli ventall d’activitats dinamitzadores de la vida social, cultural i pública del municipi.

Altres poblacions han resolt aquesta falta d’espais amb la instal•lació d’una carpa polivalent per donar servei a entitats i associacions que organitzen activitats en totes les èpoques de l’any, i       també com a lloc on programar-hi  diferents activitats per les seves Festes Majors.

Des d’ERC hem traslladat a PSC-PP la necessitat d’aportar una solució a aquesta mancança d'aquest tipus d'espai cobert en el municipi i pensem que la possibilitat d’utilitzar una carpa, sigui de propietat o de lloguer, seria una bona solució.