Manresa

ERC Manresa implementa un sistema d'assemblees obertes mensuals amb els seus regidors

Primer Assemblea Oberta de militants i amics d'ERC Manresa
ERC Manresa ha implementat un nou sistema d'assemblees obertes mensuals on cadascun dels seus regidors exposarà i compartirà la seva tasca a l'Ajuntament de Manresa i escoltarà les propostes i/o inquietuds dels militants i amics del partit. La primera sessió, que va obrir la temporada, va ser el 13 d'octubre amb la presència de tots els regidors i regidores, inclús l'alcalde Marc Aloy. L'assemblea va durar gairebé tres hores per l'èxit de participació, l'interès en els projectes dels regidors i regidores i l'enriquiment dels debats que es van crear. Va ser un magnífic punt de partida per animar als militants a venir a formar part del partit i les decisions del Grup Municipal. A partir de llavors, per això, cada assemblea comptarà amb un (o dos) regidors/es per aprofundir de manera adequada en els temes exposats. La segona sessió, amb la presència de la regdidora de Govern Obert Montserrat Clotet, va ser el passat 3 de novembre. La propera sessió, que comptarà amb les regidores Mariona Homs i Cristina Cruz, tindrà lloc el proper dijous 2 de desembre.

Les assemblees obertes seran el primer dimecres de cada mes.