Manresa

Durant la visita va aprofitar per entrevistar-se amb dos directius de la fundació

Façana del CTM Centre Teconlògic
El president d'ERC Manresa i candidat a l'alcaldia de la ciutat, Pere Culell, va fer una visita al CTM Centre Tecnològic el passat dimecres 29 de setembre. Acompanyat per membres de l'executiva local, Culell va aprofitar per entrevistar-se amb el director de Gestió Interna, Xavier Codinach, i i el director comercial, Jordi Martí. Durant la reunió, que va tenir lloc a l'edifici que la fundació té a l'avinguda de les Bases de Manresa, els dos directius van exposar a Culell les principals línies d'actuació del centre, així com les diverses problemàtiques i perspectives de futur. A la vegada, Culell va exposar la intenció de la seva candidatura a impulsar definitivament la innovació com a política transversal de l'administració municipal de la ciutat. La reunió va ser molt ben valorada per ambdues parts ja que el sector de la innovació està cridat a ser una de les pedres angulars del futur econòmic de Manresa i de Catalunya en general.

El CTM Centre Tecnològic és una fundació privada sense finalitat de lucre que té com a objectiu contribuir eficaçment a la millora de la competitivitat i al progrés tecnològic de l'empresa mitjançant la prestació de serveis especialitzats i l'execució de projectes d'R+D/IT. L'equip del CTM treballa per a empreses, entitats i institucions en els àmbits de la tecnologia de materials, tecnologia ambiental, suport a la innovació, energia, simulació i disseny innovador, processos de conformat, etc. En la realització de projectes amb l'empresa, el CTM Centre Tecnològic també cerca de forma paral·lela i activa vies de finançament per als projectes de caire estatal, autonòmic o europeu, i orienta el client en les deduccions per R+D/IT que li són aplicables.