Manresa

L'acte va tenir lloc dimecres passat, en la reunió de la Secció Local

• Reunió de la Secció Local de Manresa
  • Detall de la reunió de la Secció Local de Manresa
La Secció Local de Manresa es va reunir, el passat dimecres 13 d’octubre, per debatre sobre el nou pla de mobilitat de Manresa. Per aquest motiu, el regidor de Via Pública Joan Vinyes es va desplaçar fins a la Seu Local i va fer una exposició detallada de tot el contingut del nou pla. El pla, que té una viabilitat del 2010 al 2016 i que s’ha d’aprobar properament per part de l’Ajuntament, preveu tota una sèrie d’actuacions destinades a millorar la mobilitat de Manresa. Està dividit en quatre blocs (peatons i bicicletes, automòbils, transport públic i aparcament). Entre les actuacions que preveu hi ha la construcció de noves rotondes, l’habilitació de carrils bus i l’intent de fer canviar d’actitud els usuaris de la via pública manresana respecte l’ús del vehicle privat. L’objectiu és reduir el nombre de desplaçaments en vehicle privat al centre de la ciutat, i augmentar els desplaçaments en transport públic o a peu.

Després de l’exposició, tothom va poder demanar dubtes o fer aportacions, en un debat que es va allargar ben bé fins més tard de les 10 de la nit. El contingut de l’exposició està a la Seu Local a disposició d’aquells militants que no varen poder venir i que tinguin interès en aquesta informació.