Maresme

Mònica Palacín repetirà com a candidata d'ERC Maresme a les llistes al Parlament

• Mònica Palacín presenta la seva candidatura a encapçalar la llista d'ERC al Maresme
La Federació Comarcal d'ERC Maresme ha celebrat el Congrés Extraordinari per escollir les persones que conformaran la llista d'Esquerra Republicana per la comarca a les eleccions vinents al Parlament de Catalunya.

La militància, reunida en un congrés comarcal que s'ha celebrat telemàticament, ha renovat la confiança a l'actual diputada al Parlament, Mònica Palacín de Pineda de Mar, que s'ha imposat per una àmplia majoria a les altres dues candidates que optaven a aquest lloc; l'alcaldessa de Tiana, Marta Martorell, i la regidora d'Arenys de Munt, Tònia Vila.

En el segon torn de votació s'han escollit les persones que acompanyaran Mònica Palacín a la llista del Maresme. Aquestes són, i per ordre:

Marta del Castillo (Arenys de Mar)
Anna Salicrú (Mataró)
Marc Bosch (Dosrius)
Andreu Bosch (Teià)
Tònia Vila (Arenys de Munt)
Marta Martorell (Tiana)

El Congrés ha comptat amb la participació del vicepresident de Catalunya amb funcions de president, i company de Pineda de Mar, Pere Aragonès, que ha donat una càlida benvinguda a tots els participants a la jornada congressual del partit.

Aragonès ha reivindicat la feina d'Esquerra Republicana al servei del país durant els vuitanta-nou anys d'existència de la formació "un partit que no ha canviat mai de nom", i la vigència d'encapçalar un projecte que se situa clarament a l'esquerra i en el progressisme. El vicepresident ha encoratjat el talent de la comarca i la gran presència de les dones, a seguir sumant per l'opció política "que ha de guanyar les eleccions vinents al Parlament de Catalunya".