Martorelles

Presentació del cartipàs municipal pel mandat 2019-2023

Esquerra Republicana de Catalunya a Martorelles va presentar, el passat dimecres 12 de juny, la composició de les regidories de govern pel mandat 2019-2023. La presentació l’ha va realitzar el candidat i alcalde en funcions, Marc Candela, acompanyat pels 6 regidors d’ERC Martorelles.

La composició és la següent:

Marc Candela (Alcalde)
  • Administració Central
  • Espais públics
  • Educació i Infància
  • Estalvi energètic
Joan Marc Flores (1r tinent d’alcaldia)
  • Economia
  • Medi Ambient
  • Industria i treball
Anna Nogueres (2a tinent d’alcaldia)
  • Participació
  • Gent Gran
  • Salut
  • Turisme
Roger Parera (3r tinent d’alcaldia)
  • Convivència i seguretat
  • Comerç
  • Comunicació, Tecnologies i Innovació
Mònica Garcia
  • Cultura
  • Afers Socials
Mireia Astivill
  • Joventut
  • Igualtat
  • Cooperació
Gerard del Caño
  • Urbanisme i mobilitat
  • Esports

Així mateix, es va informar de les reunions mantingudes amb la resta de forces polítiques amb representació municipal: PSC-MAPM, UxM i MartorellesEnComú, en les quals, des d’ERC Martorelles, es va oferir poder treballar la co-governabilitat que ja vàrem anunciar els dies posteriors de les eleccions. Es va oferir als diferents partits la possibilitat de participar en diferents òrgans de governabilitat, tant municipals com supramunicipals, seguint amb la mateixa tònica de treball d’aquests darrers 4 anys, en què l’oposició ha col·laborat en molts àmbits.

Durant els següents dies, s’acabarà de tancar l’acord amb les diferents forces polítiques, que ja han mostrat la seva disposició a arribar a aquests acords.