Mataró

Esquerra vol posar fi al mal estat general dels espais públics de Mataró

Mataró té un problema de conservació i manteniment de l’espai públic. Un espai públic que representa qualitat de vida per la ciutadania, però també la imatge de la ciutat per totes aquelles persones que ens visiten per negocis, per compres, per oci o per estudis.

La imatge d’abandonament no és nova (cal recordar les campanyes del Punt Fluor a Cerdanyola del 2018, o algunes pàgines de Fotodenúncia a les xarxes socials). Malgrat la visibilització i denúncies constants, no hi ha hagut millores. Al contrari, la percepció ciutadana de l’estat general de la ciutat continua essent dolenta i que  ha empitjorat molt en aquests mesos de pandèmia on sembla que no s'hagi fet absolutament cap acció correctiva.

Des d'Esquerra denunciem un cop més la situació, en aquest sentit hem decidit tornar a portar de nou el tema al Ple, i farem totes aquelles accions que calguin per posar fi al mal estat de la ciutat.