Molins de Rei

La regidora Núria Garriga a Ràdio Molins de Rei, última intervenció com a regidora

Bona tarda, podeu escoltar aquí l'entrevista que ha fet l'Oriol Romeu a la regidora del nostre grup municipal, Núria Garriga, que renunciarà al seu càrrec durant el Ple d'avui. Ha començat parlant precisament sobre la seva renúncia, explicant els motius que l'han portada a prendre aquesta decisió. La Núria considera que ja ha fet la seva feina, tant mentre va ser al Govern municipal com quan ha estat a l'oposició, i renuncia per donar pas a gent nova, animant-los a agafar el relleu. De la seva etapa a l'oposició ha recalcat que des de l'oposició també es pot fer feina, i que l'oposició té la funció d'"anar empenyent el Govern". La Núria explica que Educació és una de les regidories que l'ha fet patir més darrerament (recordem que ella mateixa va ser regidora d'Educació durant la seva etapa al Govern municipal), sobretot a causa de la falta de recursos humans. En aquest sentit, ha reivindicat la necessitat d'obrir una Oficina Municipal d'Escolarització i de dotar de tècnics el departament. La Núria també ha avançat que la persona que la substituirà com a regidor serà l'Arnau Pedrol, membre del Jovent Republicà de Molins de Rei. Ha remarcat que la gent que es dedica a la política ha de fer-ho per fer feina, no per "sortir a la foto", i ha defensat el model de llistes cremallera que té Esquerra Republicana per apostar per la paritat de gènere. Per últim, ha explicat que, tot i que el Ple se celebrarà telemàticament, ella i l'altre regidor que renuncia seran presents a la Sala de Plens. Ha acabat desitjant sort i encerts al regidor entrant, l'Arnau Pedrol.