Molins de Rei

La regidora Cristina Rodríguez, al “Bon dia i bona hora” de Ràdio Molins de Rei hores abans del Ple Municipal

Aquesta setmana ha estat la Cristina Rodríguez Galceran, regidora d’ERC Molins de Rei, qui ha intervingut al programa “Bon dia i bona hora” de Ràdio Molins de Rei. Aquí podeu recuperar l’espai.

En començar, Cristina Rodríguez ha fet una valoració molt positiva dels actes que s’han celebrat aquesta setmana amb motiu del dia per l’alliberament del col·lectiu LGTBI, que es va commemorar el passat 28 juny amb la lectura d‘un comunicat conjunt de l’Ajuntament de Molins de Rei i l’associació Rainbow Molins.

Posteriorment, la regidora d’ERC Molins de Rei s’ha referit a diversos punts del Ple Municipal que s’havia de celebrar hores després, un ple que ha estat marcat per la concentració convocada mitja hora abans per part d’un grup de famílies afectades per la manca de places a les escoles bressol.

Sota el lema “Cap infant sense bressol”, les famílies han denunciat que una cinquantena de nens i nenes s’hagin quedat sense poder accedir a l’ensenyament públic. Un fet que per la Cristina Rodríguez evidencia, un cop més, la manca de planificació i previsió de l’equip de govern municipal. La regidora d’ERC Molins de Rei ha destacat que en tot moment ells han mostrat la seva bona predisposició per intentar trobar una solució al problema.

La Cristina Rodríguez també s’ha referit a la modificació dels pressupostos municipals, en aquest cas destinada a les millores per a les instal·lacions esportives, valorant-ho positivament però lamentant que aquest augment vingui dels romanents, un fet que ja s’ha repetit en més d’una ocasió i que un cop més demostra la falta de previsió per part de l’Ajuntament de Molins de Rei.

Finalment, ha parlat de la decisió d’augmentar la despesa econòmica a l’empresa encarregada del servei de neteja de Molins de Rei, del tot incomprensible tenint en compte que els resultats no són els desitjats, especialment en relació als contenidors, que estan molt bruts.