Molins de Rei

Ja podeu escoltar l’última intervenció de Marta Espona al “Bon dia i bona hora” de Ràdio Molins de Rei abans de les vacances

Marta Espona en directe al "Bon dia i bona hora" de Ràdio Molins de Rei

La portaveu d’ERC Molins de Rei, Marta Espona, ha participat en l’últim espai “Preguntes a Esquerra” de la temporada al programa “Bon dia i bona hora” de Ràdio Molins de Rei i ho ha fet presencialment . Podeu recuperar l’espai aquí.

Després de molt de temps sense visitar els estudis de la ràdio de la nostra vila, Marta Espona ha aprofitat l’última intervenció al programa, abans de les vacances d’estiu, per participar de manera presencial en aquest espai setmanal, fet que l’ha portat a recordar moments que formen part de la seva trajectòria.

Ja en l’àmbit de fer balanç de l’últim Ple Municipal, la portaveu del grup municipal d’ERC s’ha referit a la presència de Jaume Saura, adjunt a la Síndica de Greuges, que va presentar al ple l’informe anual, en concret fent referència als comentaris, queixes i peticions dels molinencs i molinenques.

En aquest sentit, la Marta Espona ha destacat dues qüestions de l’informe, sobretot un que, ha explicat, li va causar una certa sorpresa, i és la diferència que ha constatat en la tipologia de les queixes del veïns i veïnes.

Sobre la intervenció de Jaume Saura al Ple Municipal del mes de juliol, la portaveu republicana també ha volgut subratllar dos temes que es van tractar: el de la
segregació escolar i el dels espais per a adolescents, dues qüestions dels quals cal fer-ne seguiment.

La Marta Espona també s’ha referit a un fet evident, i és que en aquesta legislatura ja s’han produït set canvis en els diferents grups municipals de l’ajuntament de Molins de Rei, l’últim el d’Anna Aroca, regidora de Molins Camina. Per la portaveu d’ERC, això demostra la gran dedicació que suposa poder seguir tots els temes que pertoquen a la vila.

Finalment, la Marta Espona també s’ha referit al nou Espai Clara Campoamor a Molins de Rei i ha aprofitat per fer referència al Racó dedicat a l’Anna Sunyer, reivindicant més visibilitat i importància.

Fins aquí, l’últim repàs de la intervenció de la Marta Espona, un clàssic del “Bon dia i bona hora” de Ràdio Molins de Rei.

Bones vacances a totes i a tots!