Molins de Rei

Marta Espona torna a posar-se davant dels micròfons de Ràdio Molins de Rei per respondre a les "Preguntes a ERC"

Marta Espona a Ràdio Molins de Rei

Una temporada més, la portaveu d’Esquerra Republicana Molins de Rei, Marta Espona, participa al programa “Bon dia i bona hora” de Ràdio Molins de Rei en el que és l'inici d'un curs polític especialment important. Aquí podeu recuperar l’espai d’aquest dijous.

La Marta Espona comença valorant l’ofrena floral a Rafael Casanova durant la Diada Nacional de Catalunya que, com cada any, es va celebrar a la Plaça de Palau i que enguany va estar marcada pel retorn a la normalitat. Però també he fet balanç de l’11 de setembre en l’àmbit de país, reconeixent que li va quedar un sentiment agredolç.

Ja en l’àmbit de Molins de Rei, la Marta Espona s’ha referit a la futura residència de Molins de Rei i al que suposa la signatura de l’addenda entre l’ajuntament i la Generalitat de Catalunya i que permetrà 50 places noves, un fet que la portaveu d’ERC Molins de Rei ha valorat molt positivament, remarcant que es tracta d’un pas més que important, essencial.

La portaveu republicana a l’Ajuntament de Molins de Rei ha parlat també de l’inici del curs escolar marcat per la problemàtica de la manca de places a les escoles bressol de la qual tan es va parlar abans de les vacances.

Finalment, la Marta Espona s’ha referit a la Festa Major de Molins de Rei que començarà el divendres 23 de setembre i que després de dos anys, es podrà celebrar sense restriccions. Una festa, però, que arriba precedida de polèmica per les queixes de diverses entitats, entre elles l’Agrupament Escolta, que enguany no podrà disposar de bar per la prohibició de l’organització, que només ho permet a les entitats que organitzin activitats durant la festa.

En aquest sentit, la Marta Espona es pregunta el per què d’aquesta decisió i ha lamentat que l’Ajuntament de Molins de Rei, una vegada més, demostra que no té previsió, ni comunicació.