Molins de Rei

La portaveu Marta Espona valora el Ple Municipal del mes d’octubre a Ràdio Molins de Rei

Marta Espona a Ràdio Molins de Rei

Com tots els dijous, la portaveu d’ERC Molins de Rei, Marta Espona, ha participat al programa “Bon dia i bona hora” de Ràdio Molins de Rei per respondre a les preguntes al principal partit de l’oposició. Podeu recuperar aquí la seva intervenció.

La Marta Espona ha iniciat la seva intervenció valorant alguns dels punts més destacats de l’últim ple municipal, celebrat el passat 3 de novembre, començant pel que feia referència a la licitació del servei de neteja viària, recollida i transport de residus. La portaveu d’ERC Molins de Rei ha explicat els arguments pels quals el grup municipal va votar en contra, decisió que l’alcalde Xavi Paz diu que no ha entès.

En relació a la proposta de col·laboració entre l’Ajuntament de Molins de Rei i la Universitat de Barcelona per a la creació d’una càtedra sobre el Renaixement de la nostra vila, la Marta Espona ha donat els arguments pertinents del per què el vot en contra d’Esquerra Republicana, posant èmfasi en el fet que es qüestiona la necessitat de fer-ho.

La Marta Espona també ha valorat la moció presentada pel grup municipal d’ERC en suport a l’Acord Social per l’Amnistia i l’Autodeterminació, moció que es va aprovar en el ple municipal amb el suport de les forces independentistes. La portaveu d'ERC ha explicat els aspectes més importants de la iniciativa.

Finalment, la portaveu republicana s’ha referit a les obres previstes al parc del Pont de la Cadena, analitzant alguns dels aspectes que la ciutadania no entén.